hoppskutt

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av alice-cornelia gustafsson - 27 augusti 2012 20:41

Hej alla!

Förlåt har inte bloggat på jätte länge 

men jag har helt enkelt haft för mycket att göra 

med skolan och allt annat som måste göras...


Har inte hunnit rida idag men igår förstorade vi 

padocken så nu är den stor.Så då hoppade jag och

Lovisa där. Lovisa hoppade också helt själv jag

red ronja och hon Loke.Hon travade efter mig

så allt gick jätte bra och hon styr helt själv 

travar och hoppar också!Hon är ju bara sex år så

jag tycker hon är helt otroligt duktig!


Just det har glömmt att

skriva att min kamera har gått sönder annars hade jag

jätte gärna lagt upp kort och filmklipp när jag och alice

hoppar kanske liet på lovisa med! Får se 

om det blir någon ridningn imorgon 

om man orkar men iallafall ses! //cornelia  

Av alice-cornelia gustafsson - 27 augusti 2012 10:04

Hej bloggen <3 förlåt för att vi inte bloggat på ett tag..!<3

är hemma idag för att jag har ont i halsen :/

Men aja,ska kanske upp och hälsa på min sköthäst en sväng vet ej om vi ska rida eller bara gå en promenad i härliga skogen! Får skriva senare !

Kram från Alice<3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!Jag cornelia,13 och min kompis alice,11 har startat denna bloggen,som ska handla om vårt favorit intresse ridning! Det kommer inte bara handla om det också om vårat liv i helhet.
Till vår hjälp har vi hästarna Loke & Ronja som jag och Alice rider!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favorit hästras utav dessa!?
 Fjording
 Shetlandsponny
 Frieser
 Islandshäst
 Arabhäst
 Falabella
 New forest
 Nordsvensk
 Haflinger

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards