hoppskutt

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av alice-cornelia gustafsson - 13 augusti 2012 11:36

Hej & godmorgon bloggen!


Idag har vi varit ute och ridit i padocken en stund.

Gick sådär Loke och jag var hur trötta som helst..

Men Alice och Ronja var pigga och hoppade! 


Nu sitter vi typ och bara latar oss har typ fikat för en stund sen!

Vi glömmde skriva igår-kväll.. Alice och jag var ute i skogen och hoppade,

nytt rekord det högsta vi har hoppat! Hästarna var så duktiga!!

Förutom det så ramla jag av Loke..  gick bra, slog mig inte eller så...



   

Skriver senare idag när vi har varit ute i skogen och hoppat lite!//Cornelia  




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!Jag cornelia,13 och min kompis alice,11 har startat denna bloggen,som ska handla om vårt favorit intresse ridning! Det kommer inte bara handla om det också om vårat liv i helhet.
Till vår hjälp har vi hästarna Loke & Ronja som jag och Alice rider!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favorit hästras utav dessa!?
 Fjording
 Shetlandsponny
 Frieser
 Islandshäst
 Arabhäst
 Falabella
 New forest
 Nordsvensk
 Haflinger

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards