hoppskutt

Alla inlägg under oktober 2012

Av alice-cornelia gustafsson - 21 oktober 2012 15:50

Hej! 


Alice har åkt hem nu...

Vi har haft det så kul! Igår var vi ridhuset! 

hästarna var så duktiga, och idag tog vi

en mysig skogs ritt!

Vi tog lite bilder också! 

Men tog med mobilden så bilderna

är inte jätte fina precis men iallafalll...


 

Vi var och red i Hawk hill's ridhus, det är jätttttte fint!

 

Loke

 

Ronja & Loke

  

Alice, Ronja

  

Jag o Loke

Det var några bilder iallafall! 

Ska ut o mata hästarna! 

Hejdå! 

/c


Av alice-cornelia gustafsson - 19 oktober 2012 18:14

Hej! 


Jag och Alice har pecis varit och 

frågat m vi kunde låna ett ridhus

som min granne har! 

Så imon, när hon är och tävlar i 

Skara, får vi låna det.. Det är 

inte ett litet plutt ridhus utan det är

stort kommer bli jätte kul! 

Vi har gjort en ridbarna men

såklart vill inte datorn nu så ja

ni får se imon! ha det bra! / C & A

Av alice-cornelia gustafsson - 18 oktober 2012 17:24

Hey hur mår ni? Jag mår finfint själv! Är på KFUM med Max så jag uppdaterar från hans mobil nu! Men vi får höras senare ! Ha det bra! Kram Alice

Av alice-cornelia gustafsson - 18 oktober 2012 15:46

Hej!
Jag har märkt att
vi är väldigt oaktiva
på denna bloggen men
det ska bli bättre! Alice
kommer imon så då
kommer vi skriva hon ska
sova över också.. Då
Kommer vi skriva, jag lovar!
På lördag eller söndag ska min
faster som jobbar som frisör
slinga eller färga håret mörkare
Bilder kommer då! Skriver imon// C

Av alice-cornelia gustafsson - 17 oktober 2012 14:16

Hej ! Mår alla bloggläsare bra ? Hoppas det ! Det gör jag iaf ! tänkte lägga upp ett litet schema för vad jag ska göra !

Onsdag:Dans 19.00

Torsdag:Med kompis hem!

Fredag:Åka och rida fritidslärarens häst (Y) !

Lördag: Drar till Älskling (Cornelis så klart ! )

Söndag:Va med Cornelia !

Japp som ni kanske inte vet har jag ju en blogg till på devote som bara är min blogg ! Jag tänkte länka den till er !

http://aliiceqvist.devote.se/ Där va den ja !


Ha det bra ! // Alice

Av alice-cornelia gustafsson - 11 oktober 2012 07:00

Hej!
Kommit hem från bodaborg
Det var jätte kul men jag sträckte/ klämde en nerv.... Det gör så ont!!
Får se om jag går till skolan imon.
Bild när vi väntade på bussen, vi fick inte ha telefonerna med oss...

Av alice-cornelia gustafsson - 9 oktober 2012 20:19

Hej! 


Nu har jag inte skrivit på

länge.. Jag tycker det är 

jätte kul att skriva här men 

det finns inte tid! Jag vill 

absolut inte sluta blogga!Men 

det tar sån tid att fixa med bilder 

och allt hela tiden. Jag kommer

skriva men kanske inte lika ofta längre?

--------------------------------------------------------

Imon ska våran klass (bara våran)

åka till bodaborg, varför bara våran klass

vet jag inte exakt varför men det känns lite dåligt

när våran skola har trettio åriga

gammla böker.

Så tar dom pengarna för att till våran klass ska till bodaborg?

Många har sagt '' Jag kan ju byta till er klass för en dag'' ^^

Men det kommer bli jätte kul, jag har

faktiskt aldrig varit just där utan i stockholm? När dom andra får

sitta och jobba ska vi äta fika!

mums*-*

Bild från fångarna på fortert, stockholm!


 

Var med Ioanna förra veckan, Ioanna är så 

duktig på att fotografera! Detta tog hon på Loke.

  

Fina Loke i höst löven! 

 

/Cornelia!  



Av alice-cornelia gustafsson - 5 oktober 2012 14:37

Hej
Första inlägget med telefonen
Åker buss just nu, allt så inget att göra. När jag kommer hem ska jag duscha byta om och sen ska jag Annie på bio äta och gå på stan! Ses//Cornelia

Presentation


Hejsan!Jag cornelia,13 och min kompis alice,11 har startat denna bloggen,som ska handla om vårt favorit intresse ridning! Det kommer inte bara handla om det också om vårat liv i helhet.
Till vår hjälp har vi hästarna Loke & Ronja som jag och Alice rider!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favorit hästras utav dessa!?
 Fjording
 Shetlandsponny
 Frieser
 Islandshäst
 Arabhäst
 Falabella
 New forest
 Nordsvensk
 Haflinger

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards