hoppskutt

Alla inlägg den 11 september 2012

Av alice-cornelia gustafsson - 11 september 2012 19:48

Godkväll!


Jag har gjorten ny header! 

Som ni kanske sätt!

Faktiskt ganska nöjd.


Har nu gjort läxan också! 

Måste man ju...

Jaja nu hade jag nog inte

något mer att säga till er!

Så skriver imorgon igen! 

Ses! //Cornelia  


Av alice-cornelia gustafsson - 11 september 2012 16:19

Hej!


Nu har jag kommit

hem från skolan, 

så skönt! Det regnar

som jag vet inte vad!

Just nu är jag trött

och så trött på regnet!

Ska gå och ta en 

varm dusch! 

Skriver senare! 

Ses!// Cornelia  

Av alice-cornelia gustafsson - 11 september 2012 07:43

Godmorgon tisadag!

Nu sitter jag hos Adam

som förra veckan,
vi har ju sovmorgon!

Vi ska gå och fixa

lite frukost och

sen får vi skjuts till

skolan. Vi har bild

på morgonen så det

är inte så jobbigt..

Skriver sen i eftermiddag!

ses! //Cornelia  

Presentation


Hejsan!Jag cornelia,13 och min kompis alice,11 har startat denna bloggen,som ska handla om vårt favorit intresse ridning! Det kommer inte bara handla om det också om vårat liv i helhet.
Till vår hjälp har vi hästarna Loke & Ronja som jag och Alice rider!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favorit hästras utav dessa!?
 Fjording
 Shetlandsponny
 Frieser
 Islandshäst
 Arabhäst
 Falabella
 New forest
 Nordsvensk
 Haflinger

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards